20. bijzondere bloemen.

12 maart 2012 - Sucre, Bolivia

Deze foto werd gemaakt op 12 maart 2012 in Sucre, Bolivia.

1. Gerry Burger:
    13 maart 2012
    Weer erg genoten van al de foto's en verhalen ja je ziet veel als je echt tijd hebt om te praten met de mensen daar Ben reuze blij dat ik kan meegenieten veel liefs en nog verder een heel fijne tocht vooral de foto.s van Tom vond ik leuk en kan me voorstellen hoe de bevolking op hem reageerd , Gerry
  2. Stephan Sieraal:
    16 maart 2012
    Hallo Johan, Anita & Tom, Wij volgen jullie log met veel interesse.Mooie foto's,en verhalen. Jammer van je jerrycanrek dat is afgebroken. Toen we bij jullie waren om naar de truck te komen kijken, hadden we het nog over de constructie.Veel plezier nog, geniet er van. Fam. Sieraal,Achterveld
  3. Cor:
    19 maart 2012
    Hallo anita en Johan,
    Een hele onderneming waar jullie mee bezig zijn. ik hoop dat de 4 tonner geen kuren krijgt in de nog komende maanden.
    Wij genieten in ieder geval van jullie wekelijklse reisverhalen.
    Aan de overkant van de Grift staat alles er nog goed bij.
    Zo te lezen hebben genieten jullie jullie van de reis, houden zo!