Buenos Aires II

5 januari 2012 - Buenos Aires, Argentinië

Terwijl we hier nog volop in de kerstsfeer zitten (erg raar gezicht al die versierde kerstbomen bij een graadje of 33), probeert Johan vandaag de camper los te krijgen bij de douane. Tot op heden zit het niet mee, want de boot is nog meer vertraagd, het uitladen schiet niet op en als toppunt staakt hier de douane. Fingers crossed dat het toch vandaag gaat lukken. We besluiten dan of we alsnog de Dakar proberen te halen. Wordt dus weer vervolg.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erna:
    5 januari 2012
    Wat een gedoe! We zullen voor jullie meeduimen. De Nederlanders doen het best goed bij de Dakar!
  2. Jan Willem Bakenes:
    5 januari 2012
    Wat een tegenslagen gelijk al aan het begin van de reis.
    Ik hoop dat jullie snel op pad kunnen.

Jan Willem
  3. Robert Feenstra:
    6 januari 2012
    Gaaf man, Heel veel success!
    Groetjes, Robert
  4. Gerry Burger:
    6 januari 2012
    Gisteren kon ik jullie bericht niet openen vandaag les gehad n het zwembad van Roy vanzelf duim ik mee dat het jullie toch zal lukken mee te doen Succes Liefs Gerry
  5. Ronald:
    6 januari 2012
    Hmmm...lets hope for the best, tja...daar is de douane daar wel bedreven in ;)) Iig wel n prima temp, dastoch wel fijn vertoeven ja mt n argentijns biertje! Zou toch ff mooi zijn als jullie nog de PD rally meemaken, de trucks doen t goed en frans verhoeven heeft als wat moois laten zien!! Succes en veel vermaak toegewenst! greetzz Ronald