Buenos Aires

4 januari 2012 - Buenos Aires, Argentinië

Nu eindelijk een berichtje van ons. We zijn maandagavond om 20.20 (plaatselijke tijd) geland in Buenos Aires en om 22.30 waren we in ons hotel. Ofwel om 2.30 Nederlandse tijd. Een gezellige neut hebben we daarom maar over geslagen en we zijn in bed gedoken. Gelukkig airco op de kamer, want het was nog 29 graden. Wel even wat anders dan in Nederland met z´n stormwaarschuwing.

De vliegreis van 14 uur was meegevallen. Tom vond het starten, het vliegen zelf, het eten, het landen, flirten met de stewardessen en het ´lopen´ door de wandelgangen leuk, dus ... alles. Helemaal goed zou ik zeggen, want hij heeft zich prima vermaakt. Ook met een film van, hoe kan het ook anders, Cars en met (computer)spelletjes. Bedankt Herma voor zijn nieuwe spelletje, vond Tom helemaal top. De chocotofs gingen er ook goed in. Ik heb gelijk nog even de film van Pirates of de Caribbean deel 4 en Transformers deel 3 gekeken. Ook altijd leuk.

In Buenos Aires zijn we op 3 januari wat rond gaan lopen en naar een park bij het water en met speeltuin gegaan. Geluierd dus. Het is wel een rare gewaarwording dat je in een stadspark dan weer papagaaien in bomen hebt die je gewoonlijk in de dierentuin ziet. Het plaatselijk bier smaakt ook erg goed  moet ik zeggen. Zeker bij dit weer met zo´n > 25 graden en lekker windje, dus het is hier goed uit te houden.

De boot met onze camper erop is vannacht (3-4 januari) in Buenos Aires aangekomen en we gaan om 9.00 naar de haven. Hopelijk lukt het om vandaag de camper mee te krijgen. We gaan dan vandaag alsnog richting Dakar in Copaipó in Chili. Wel een eindje rijden, ca. 1800 km., maar ja, als we er zijn is het volgens mij ook super! We houden jullie op de hoogte.

1. fred:
    4 januari 2012
    Hi overvestjes,

Kijk, dat zijn goede berichten. Ik zie Thom al door het gangpad flaneren met de stewardessen..
    {Gelukkig vlogen jullie niet met martinair..}

Stiekem best een beetje jaloers op jullie hoor. Wat een super avonturen reis hebben jullie voor de boeg.

Geniet er maar lekker van, maar hou ons op de hoogte..

Greetzz
    fred
  2. Jan Willem Bakenes:
    5 januari 2012
    Is de Camper al in jullie bezit en zijn jullie al onderweg?
    Ik volg de Dakar Rally een beetje en dat ziet er allemaal mooi uit met lekkere temperaturen.
    Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst.
    Ik ga jullie blog zeker volgen.

Groetjes,

Jan Willem
  3. bettie:
    5 januari 2012
    Hallo hallo,
    Hopelijk hebben jullie de camper al en kunnen jullie op weg naar de Dakar-rally. Fijn dat het zo goed ging met Tom. Marinka is bijna weer op de terugweg, die heeft nog een lange reis voor de boeg.
    Heel veel plezier, geef Tom een dikke knuffel . dikke kus, bettie
  4. Gerry Burger:
    7 januari 2012
    Ja dat ik niet altijd direct antwoord komt omdat ik het op mijn manier erg druk heb geniet van alles ik doe het van jullie post Liefs Gerry