Welkom!

3 december 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Ray en linda:
    20 december 2011
    we wensen jullie een goeie reis en geniet ervan,en kom veilig terug lieve groet ray en linda
  2. Ronald:
    22 december 2011
    Wij wensen jullie een mooie en fantastische reis door het Zuid- Amerikaanse! Verder hopen we dat jullie dit avontuur alvast een kickstart kunnen geven met het mogen proeven van de P.D. rally!! Geniet van deze geweldige ervaring die jullie wederom weten te organisen. We gaan jullie weblog aankomende tijd absoluut volgen. Take care en....toch wel top om zo'n gepimpte viertonner daar te zien rondrijden; ' Hollands Glorie' !!! Greetzz Ronald&Agnieszka
  3. fred:
    2 januari 2012
    Wij wensen jullie alvast een voorspoedige reis toe!
    Geniet er lekker van.

Goed idee deze weblog! Kunnen we jullie op de voet volgen!!

Groetjes Fred / Marina / Nicky.
  4. Cor:
    3 januari 2012
    Jammer dat we je gemist hebben voor jullie vertrokken, maar bij deze wensen wij jullie drieën nog een fantastische vacantie en een heel voorspoedige reis.

Met groeten,
    Rieteke en Cor
  5. William en Caroline Bielderman:
    3 januari 2012
    Geniet, jullie droom wordt werkelijkheid.
    groeten William en Caroline.