DAF

7 januari 2012 - Luján, Argentinië

Eerste reparatie van de DAF is gebeurd. Tijdens het wegbrengen naar Antwerpen merkte ik al dat er wat diesel lekte. Het is wat erger geworden, dus toch maar eens kijken. Beschadigd koper ringetje bleek de oorzaak. Natuurlijk het assortimentsdoosje ringetjes thuis laten staan. Gelukkig werd de machanchien van de dierentuin ontboden door de eigenaar om te assisteren met de ringetjes. Probleem opgelost.

1. alie:
    7 januari 2012
    Gelukkig dat jullie nu echt op weg zijn. Rustig aan lijkt me ook leuker dan door de hitte naar die Dakar te racen. Hier stormt en regent het steeds. Tom zou hier druk zijn met zijn hobby, takken weg slepen.

groeten Karel en Alie
  2. ge en Jeannine:
    7 januari 2012
    vandaag thee geserveerd aan de hardlopers van de florijnloop. Anita waar was je nou voor jouw kopje thee....Geen twijfel over mogelijk dat jullie het betere weer hebben.Jammer voor ons.

groetjes jeannine.
  3. aart de kruif:
    7 januari 2012
    we waren inderdaad op schiphol afgelopen maandag we haalden om half 10 de auto op dus als we de mail hadden gelezen hadden we jullie uit kunnen zwaaien.
    mooi project lijkt me ook wel kunnen we met de laro doen disco2 groetjes en succes.
  4. Jan Willem Bakenes:
    7 januari 2012
    Nu jullie besloten hebben om niet naar Dakar te gaan wat wordt dan het (eind)doel.
    Veel plezier in ieder geval.

Jan Willem
  5. Ilze:
    10 januari 2012
    Hallo buurtjes!:)
    Hei Anita!heb jij het adress vergeten in mijn brievenbuss in te doen? Ik heb die toch van je zus gekregen.:-P
    vandaag heb ik kennis gemaakt met mijn nieuwe buurvrouw, ze lijkt me wel een aardige vrouw, ze was aan het ramen lappen.
    wij fietste tussen de middag van school en Amelie dacht dat jij was aan het ramen te lappen en roepte:''hei Anita!Tom komt ook zo. OO...niet Anita."
    Bij de Griftschool kwamen wij tante van Tom tegen ,die op dinsdagen Tom van school haalt(o, wat ben ik toch slecht in namen)Ik maakte een opmerking tegen haar dat ze zeker Tom van school komt halen. Amelie wist tegen Marisska te vertellen dat tante van Tom komt zo met Tom van school. Amelie dacht dat jullie al terug zijn.Dus lekker niet;).
    Groeten voor Tom van Amelie;)
  6. Jan Willem Bakenes:
    14 januari 2012
    Zijn er nog nieuwtjes te melden, het is zo stil.

Jan Willem
  7. Gerry Burger:
    14 januari 2012
    heb al een paar keer een briefje gestuurd maar weet niet ofnhet is overgekomen zie er namelijk niks van bij de reacties maar geniet van de reis we kijken uit naar verdere berichten liefs Gerry