korte update

14 januari 2012 - Viedma, Argentinië

Hallo hier even een korte update. We doen het op dit moment wat rustig aan. We zijn in Viedma/Condor aangekomen. Een relaxte plaats waar de Rio Negro in de Atlantische Oceaan stroomt. We zijn behoorlijk verbrand door de zon (stomstom). Morgen gaan we weer verder richting het Schiereiland Valdes. Men zegt "Argentinea is online", maar je moet niet vragen hoe. Snelheden varieren van laag tot zeer laag. Zodra we een goede verbinding tegenkomen zullen we een uitgebreid verslag en foto's uploaden. Anita is al wat aan het voorbereiden dus dan weet je het wel.....

Alles gaat verder goed. De KTM is ook ook van stal gehaald want achter de camping blijkt een 4x4 terein te liggen....

1. Erwin:
    14 januari 2012
    Doe maar rustig met die KTM, in de Dakar meer dan de helft uitgevallen en weer op weg naar huis. Lijkt mij een beetje vroeg voor één van jullie. Sterkte verder!
  2. Erwin:
    14 januari 2012
    Hebben jullie overigens in kader van de Newsolar studiereis al een zonnepaneel gevonden daar, of ligt er nog een markt open in die regio?
  3. Wilko:
    15 januari 2012
    Dit klinkt goed allemaal, behalve het verbranden dan! Als ik daar nog een informatiesessie kan komen organiseren voor zonnepanelen, geef maar een seintje. :-) veel plezier en we blijven volgen.
  4. bettie:
    15 januari 2012
    Leuk om weer wat van jullie te horen. Ben benieuwd naar de foto's. Groeten van alle zwemvrienden. Marinka is weer thuis. Uren foto's gekeken. Het was geweldig in Thailand, op naar de volgende reis.
    Veel liefs van ons allebei.
  5. Ad de Korte:
    16 januari 2012
    Leuk om even wat van jullie te horen. ik ga met belangstelling jullie avonturen volgen.
    Groet, Ad
  6. Ulie van der Kolk:
    Hoi Familie,
    Geniet van jullie side.Geweldig wat een moet... julie hebben vast een cursus pech onderweg gevolgd.
    En zijn cum----geslaagd.Was daar geen klein dingetje bij over de zon???grrrrrrr.Sorry grapje.
    Blijf jullie volgen met veel plezier.
    Lieve groet,
    Ulie.
  7. Darja:
    hoi Tom,
    ik vind je lief! Ik mis je!Ik denk dat je lekker in de zon ligt, dat denk ik! En dat was het!
    doeiii Tijme
  8. Darja:
    16 januari 2012
    jaaa, ik mis jullie natuurlijk ook!! Wat een gedoe zeg om ze en te halen en te brengen uit Doorn..... Geintjuh!!!
    Anita, ben benieuwd naar je verslag!
  9. Gerry Burger:
    16 januari 2012
    Heerlijk weer van jullie gehoord te hebben en dat op het zonnebrand verder alles oke is Ben als iedereen benieud naar de foto's
    Veel geluk op jullie veerdere tocht Liefs Gerry